ponedeljek, 27. april 2015

Orodje?

Kje imam kladivo?


Vsi, ki radi doma kaj sami popravimo, poznamo problem, ko je orodje razmetano na več koncih in potem, ko ga potrebujemo, niti ne vemo kje iskati. A imam klešče v delavnici? Nazadnje sem z njimi delal zunaj pod nadstreškom.... Mogoče sem jih odložil ob poti v garaži?

Jah....... kje iskati.....

Sam sem si vedno želel voziček z orodjem. Ja, da bom imel vso orodje na kupu.... JA....
Da ga bom enostavno pripeljal do dela mesta.....JAAA.....da bo lepo zloženo.........


Naprimer te garniture orodja..... pa še v vozičku........
 

In to ne kar nekem vozičku....
Ne ne,... Profesionalnem in od Uniorja!


























Predali na krogličnih vodilih....
Kvalitetna kolesa z zaporo, da bo voziček pri miru tudi na neravnem terenu....
Predali oblečeni z nedrsečo sintetično oblogo, ki med drugim s svojim izgledom še bolj poudari kvaliteto orodja....
In vse skupaj lahko zaklenem! Niti ne zato, ker bi me bilo strah, da bi mi kdo ukradel kakšno orodje, ampak bolj zaradi lastnega občutka...In predvsem zato KER LAHKO.

Jah....enkrat ga bom imel.....do takrat ga bom pa opazoval na Ugodno Orodje.